Vedd ölbe, ringasd, énekelj!
A Ringató igazi hazai különlegesség: a Gáll Ilona zenepedagógus által kidolgozott módszer középpontjában a kisgyerekes családok állnak. A foglalkozások célja, hogy oldott, szeretetteli légkörben a szülők megismerjék a zenei nevelés lehetőségeit, és a gyerekekkel együtt átéljék a közös éneklés és játék élményét.
A Ringató az alapítása óta eltelt évek során komplex üzenet-és célrendszerrel bíró márka lett, több ezer résztvevőt számláló családi rendezvényekkel, saját kiadású könyvekkel, és a központi Facebook oldal mellett több mint százötven foglalkozásvezető fő kommunikációs csatornájaként működő saját Facebook oldalával.
A weboldal mellett a márka fő online kommunikációs felülete a központi Facebook oldal, így stratégiájának kidolgozásában ezt a sokszínűséget fontosnak tartottuk bemutatni. A kisgyerekes időszak egy olyan speciális élethelyzet, amikor az anyukák általában intenzíven használják a közösségi médiát információszerzésre és kapcsolattartásra is. Így a Ringató fő üzeneteinek kommunikálása, a brand ismertségének növelése és a zenei neveléssel kapcsolatos edukáció mellett célunk volt az is, hogy hasznos és praktikus információkkal lássuk el célcsoportot. A tartalomogyártást a Ringató marketingcsapatának munkáját kiegészítve, időszakosan végezzük.