Az EcoFamily Instagram csatorna kreatív stratégiájának kialakításában egyik fontos célkitűzésünk az volt, hogy ne ismételjük a Facebookon megjelenő tartalmakat, és egy attól markánsan különböző, alapvetően a fiatalabb célcsoportot célzó oldalt hozzunk létre. Mindezt úgy, hogy hosszú távon növelni tudjuk a márkaismertséget, ugyanakkor kommunikálni tudjuk a nagyon sokszínű termékpalettát is.
A megoldás egy olyan tematikus feed lett, ami lehetőséget ad arra, hogy a fentiek mellett a márka DNS-ének markáns részét képező pozitív gondolkodás és motiváció is teret kapjon. Az első perctől fogva tudtuk, hogy itt csak egyedi gyártású tartalmakban érdemes gondolkodni, ezért döntöttünk úgy, hogy a termékkínálatot bemutató posztokhoz rendszeres fotózásokat tartunk, és a kéthetente megjelenő, játékos stop-motion elemeket tartalmazó receptvideók is kifejezetten csak erre a csatornára készülnek.
Mindez a gyakorlatban egy nagyon színes és kreatív alkotófolyamatot eredményezett, amit úgy tűnik, nem csak mi élvezünk: az oldal követőszáma rekordsebességgel növekszik.
Állandó alkotótársaink:
-
György Kata fotós
-
Milutinovits Panka food stylist
-
Brückner Dániel operatőr