Ecofamily – Itália életre kel!

Hogyan érjünk el egy olyan célcsoportot, akiket a klasszikus ATL kampányok nem mozgatnak meg?

Feladatunk az Ecco la pasta termékcsalád bevezetésének online támogatása volt. A termékbevezetés az EcoFamily márka online és offline felületein is zajlott, ezért egy olyan megoldáson gondolkodtunk, mellyel azt a célcsoportot is el tudjuk érni, akiket a klasszikus ATL és instore eszközökön futó kampányok nem feltétlenül mozgatnak meg.

Alapgondolatunk az volt, hogy az igazi, hamisítatlan olasz életérzés nem adható át egyetlen szóval, mondattal, vagy képpel. Az ízek viszont képesek sokkal komplexebb üzenetek átadására. Egyetlen falat igazi olasz tészta egyszerre hozza el a mediterrán napsütést, a hangos családi vacsorákat, a Vespa-n való száguldást, a gesztikulálást, a hangokat, a zenét: egyszóval a dolce vita-t! 

Nem, nem utaztunk sehova, inkább életre keltettük Itáliát: a megvalósítás során stop motion technikát és tusrajz animációt vegyesen használtunk, és a klasszikus storytelling eszközeinek segítségével igazi olasz történeteket meséltünk el, mindössze 15-20 másodpercben. 

Bemutatjuk Sophia, Marco, Mamma és Giuseppe történetét! 

EZEKET IS

NÉZD MEG