Itt a nyár, irány a strand! Kedvenc tészta karaktereinkkel nyaralni mentünk, és imádtuk!
Amikor a tavalyi bevezető kampány során megálmodtuk az életre kelő Itáliában Giuseppe Spagetti, Sofia Fusilli, Mamma Macaroni és Marco Penne karakterét, reméltük, hogy lesz folytatás, és a magasságos pastának hála, lett.
Már a brainstorming is nagyon jól indult: mindenki hozta a legjobb vagy legfurcsább olasz nyaralós sztorijait, és ezekből csemegézve raktuk össze a stoyboardokat. Ahogyan a korábbi sorozat, ezek a videók is stop motion technikával készültek, azaz minden egyes képkockát és mozdulatot lefotóztunk és utómunkában montíroztuk össze a tusrajz animációkkal. Fontos szempont volt, hogy a videókban szereplő lehető legtöbb elem valamilyen ehető alapanyag vagy főzéshez kapcsolódó eszköz legyen, így lett a zöldspárgából hínár, a pak choi-ból tengeri hal, egy szál zellerből egy majdnem minden csábításnak ellenálló olasz lány, gombából napernyő vagy koktélparadicsomokból egy sereg olasz gyerek. Kis háttérinfó: a fotózáson kreatív producerünk, Köllő Killa egy szuper ebédet rittyentett a megmaradt alapanyagokból, így – bár tény, hogy játszottunk az étellel – nem pazaroltunk el semmit.
A fentiekből sejthető, hogy igazi kreatív csemege volt ez a projekt, aminek minden percét imádtuk, de a fő üzenet különösen közel áll a szívünkhöz: ez a pasta positivity! Sok időt töltünk különböző social felületeken, és a nyár közeledtével egyre több olyan tartalommal találkozunk, ami arról szól, hogyan építsünk magunknak beach body-t a strandszezonra. Az egészséges életmóddal és a sporttal semmi bajunk nincs, de szerintünk a nyár annál sokkal élvezetesebb, mint hogy folyton a külsőnkön aggódjunk. Kedvenc tészta karaktereink különböző formája adta az ötletet, hogy megmutassuk: minden body beach body! Ők sem aggódnak az alakjukon, hiszen sokkal fontosabb dologgal foglalkoznak: élvezik az életet. Ez az igazi dolce vita, nem igaz?
A kampányhoz kapcsolódóan az ecofamily facebook oldalán saját készítésű, strandra vihető recepteket is fejlesztettünk és fotóztunk, amik olyan jól sikerültek, hogy a nyár folyamán otthon is elkészítettük őket, családunk és barátaink nagy örömére.
A kampány az ecofamily social felületein fut, nyár végéig: találkozhattok vele instán, facebookon, és youtube-on is.
Ha kíváncsi vagy a kincskereső Giuseppe Spagetti, a kissé szétszórt Sofia Fusilli, az anyáskodó Mamma Macaroni és a szívtipró Marco Penne izgalmas kalandjaira, nézd meg őket az
ecofamily Instagram oldalán: https://www.instagram.com/ecofamily_hu/
- Kreatívigazgató/szövegíró: Miklós Barbara
- Kreatív producer: Köllő Killa
- Art director/Illusztrátor: Pusztai Diána
- Fotós: Fiala de Gábor
- Food stylist: Ruttner Tamara
- Animáció/utómunka: Samuel Vangerven